Které motory jsou postiženy problémem nadměrné spotřeby oleje?

Problém nadměrné spotřeby oleje se vyskytuje u motorů 1,8 TSI a TFSI a 2,0 TSI a TFSI vyráběných od roku 2007 do roku 2015, které jsou instalovány do vozidel

uvedených níže:

Dolévání oleje
A3 motor

Audi A3 Audi TT Audi Q3:

motory 1.8 TFSI označené kódy:

BZB a BYT a CDA

motory 2.0 TFSI označené kódy:

CCZ

Audi A4 Audi A5 Audi A6 Audi Q5:

motory 1.8 TFSI označené kódy:

CBA CDH

motory 2.0 TFSI označené kódy:

CDN CAE CAD CPM

Silnik 20TFSI
SEAT TSI

Seat: Altea Alhambra Leon Toledo:

motory 1,8 TSI označené kódy:

BBZ BYT CDA

motory 2,0 TSI označené kódy:

CAW CCZ

Seat Exeo:

motory 1,8 TSI označené kódy:

CDH

motory 2,0 TSI označené kódy:

CDN

SEAT EXEO TSI
SEAT EXEO TSI

Skoda Octavia i Skoda SuperB:

motory 1,8 TSI označené kódy:

BBZ i BYT i CDA

motory 2,0 TSI označené kódy:

CAW i CCZ

Volkswagen: Golf, Jetta, Scirocco, Eos, Bora, Passat, Tiguan, Sharan, New Beetle, Transporter, Caravelle, Multivan

motory 1,8 TSI označené kódy:

BBZ BYT CDA

motory 2,0 TSI označené kódy:

CAW CCZ CJK

VW motor TSI
VW motor TSI

Problém nadměrné spotřeby oleje způsobený vadnými písty postihuje pouze motory uvedené výše.

V ostatních modelech

automobilových značek

také vyráběné v letech 2007–2015 byly instalovány motory, které tento nedostatek neměly:

Jde o motory z rodiny EA113, často nazývané TSI první generace

motory 2,0 TFSI označené kódy:

BHZ BWE BWJ BYD CDL

Tyto motory se vyskytovaly v:

Audi A3 Seat Leon a Vw Golf až do roku 2015.

Motor EA113
Motor EA888 3. generace

Od června 2012 již byly ve vybraných modelech Audi A4 a A5 instalovány motory EA888 třetí generace

motory 1,8 TFSI označené kódy:

CAE

motory 2,0 TFSI označené kódy:

CNC

U těchto motorů je problém s nadměrnou spotřebou oleje také přítomen, ale až při mnohem vyšších ujetých vzdálenostech.

Tyto motory také opravujeme.


© 2024 Autorem a vlastníkem tohoto webu je Vag-Expert