GENERALNI OPRAVY MOTORU TSI a TFSI PRE VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT, SKODA

Které motory jsou ovlivněny tímto problémem s nadměrnou spotřebou oleje ?

 

Problém nadměrného spalování oleje nastává u motorů 1,8 TFSI vyráběných od konce roku 2007:

 

označených kódy:   CAB a CDH   instalované v automobilech   Audi:  A4  a   A5

označených kódy:   BZB a BYT a CDA  instalované v automobilech   Audi:  A3  a  Audi  TT

označených kódy:   CDH   instalované v automobilech   Seat:  Exeo,

označených kódy:   BZB a BYT a CDA   instalované v automobilech   Seat:  Altea,  Leon,  Alhambra,  Toledo

označených kódy:   BZB a BYT a CDA   istalované v automobilech    Škoda: Octavia,  Superb,  Yeti.

označených kódy:   BZB a BYT a CDA   instalované v automobilech   Volkswagen:  Caddy,  Golf,  Touran,  Passat,  Sharan

 

Přesně stejný problém nastává u motorů 2.0 TFSI vyráběných od konce roku 2007:

 

označených kódy:   CDN  a  CAE  a  CAD   instalován v automobilach   Audi:  A4,  A4L,  A5,  A6, Q5

označených kódy:   CCZ   instalované v automobilach   Audi:  A3,  Q3  a  Audi  TT

označených kódy:   CDN   instalováné v automobilach   Seat:  Exeo,

označených kódy:   CAW  a  CCZ   instalované v automobilach   Seat:  Alhambra,  Altea,  Leon

označených kódy:   CAW  a  CCZ   instalované v automobilach   Škoda:  Octavia,  Superb

označených kódy:   CAW  a  CCZ   instalované v automobilach   Volkswagen:  Golf,   Jetta,  Scirocco,  Eos,  Bora,  Passat,  Tiguan,  Sharan,  New Beetle

označených kódy:   CFP   instalované v automobilach   Volkswagen:  Amarok

označených kódy:   CJK   instalované v automobilach   Volkswagen:   Transporter,  Caravelle,  Multivan

 

Tyto motory mají společné označení výrobce, model EA888. Jedná se o motory s pohonem rozvodového řetězu.

Pokud neznáme kód motoru, nejjednodušší způsob, jak je rozpoznat, je charakteristický kulatý kryt rozvodu s výstupem regulátoru časování ventilů.

Call Now Button